Club de Gimnàstica Xirivella

Video Presentació

Club esportiu dedicat a la pràctica de la Gimnàstica Rítmica des de fa 25 anys.
Promou aquest esport des de les edats més primerenques fins a l’edat adulta.
Un equip de 6 entrenadores amb títol a nivell nacional i formades com a docents, planifiquen, gestionen i dirigeixen tot el programa esportiu de competició no federada i federada d’àmbit autonòmic i nacional.

La pràctica de la Gimnàstica Rítmica permet que els xiquets i xiquetes gaudisquen explorant les possibilitats motrius i expressives del seu cos. Afavoreix a més,al seu desenvolupament integral, ja que mitjançant la seua pràctica s'adquireixen hàbits de vida molt saludables i fomenten valors com la disciplina, el compromís, la responsabilidad.la modalitat de conjunts contribueix al fet que es fomenten tècniques de socialització, establint-se relacions constructives i equilibrades amb els seus  companys, ja que és un esport en el qual se cerca la perfecció de la tècnica i el moviment s'adquireixen hàbits d'esforç constant i superació.

Xiquetes i Xiquets entre 4 i 20 anys

Deportivo

- Entrenaments en el Poliesportiu Municipal Ramón Sáez i en els 2 gimnasos dels Instituts Gonzalo Anaya i Ramón Muntaner
- Preparació de coreografies per a competició en qualsevol de les seues fases (provincial, autonòmica i nacional)