Fira associacions

ESDEVENIMENT

La Fira d'Associacions és un esdeveniment anual impulsat des del Servei de Participació Ciutadana amb la voluntat de posar a la disposició de les associacions i col·lectius de Xirivella, un recurs per a la difusió de les seues activitats i projectes, i donar-los a conéixer a la ciutadania.

Aquest esdeveniment constitueix també un espai d'intercanvi d'experiències entre entitats, i de reconeixement de la tasca voluntària que realitzen, permetent visualitzar el treball i esforç del moviment associatiu a Xirivella.

La Fira d'Associacions de Xirivella és resultat d'un procés participatiu mitjançant el qual es defineixen, al costat de les entitats participants, els continguts, estructura i abast de l'esdeveniment.

PARTICIPACIÓ

La Fira d'Associacions se celebra el mes de desembre, coincidint amb la Fireta de Nadal, per la qual cosa durant els mesos d'octubre - novembre es constitueix el grup de treball amb entitats.

Si la vostra associació està interessada a participar en aquest esdeveniment, podeu contactar  camb el Servei de Participació Ciutadana per a rebre informació puntual sobre les novetats que es produïsquen en la convocatòria.