Servei participació ciutadana

El foment de la participació associativa constitueix una de les principals línies d'actuació del Servei de Participació Ciutadana

A QUI ENS DIRIGIM?

• A persones que s'organitzen en associacions o col·lectius.
  • Associacions de nova creació: Totes aquelles persones que tenen interés a crear un projecte associatiu i volen iniciar els tràmits de constitució i registre.
  • Associacions inscrites en el Registre Municipal d'Associacions (RMA)

QUINS SERVEIS OFERIM?

• Informació i assessorament en matèria d'associacionisme i ciutadania activa:
    • Posada en marxa del projecte associatiu,
    • gestió i organització de l'entitat,
    • iniciatives inter-associatives,
    • eines i recursos d'actualitat en el món associatiu.
  • Suport en la gestió de tràmits relacionats amb les obligacions documentals de les associacions.
  • Pla de formació per a persones que exerceixen tasques de responsabilitat en les associacions, així com persones associades i voluntàries, en aspectes clau de la dinàmica associativa.
  • Recursos municipals per a la promoció d'entitats ciutadanes.
  • Informació sobre l'ús de sales en centres i espais municipals per a reunions, congressos, o activitats socioculturals i formatives.
  • Informació sobre mecanismes de participació.

ON TROBAR-NOS?

Centre Civic Ernest Lluch – Planta primera