Formació associativa

OFERTA FORMATIVA

A través de l'oferta formativa pretenem oferir eines per a millorar las competències, coneixements i habilitats dels equips associatius.

Tota la formació és gratuïta, està dirigida a les persones amb responsabilitats en l'associació (Junta Directiva), equip tècnic i persones sòcies de les entitats de Xirivella

El Servei de Participació Ciutadana treballa per a adaptar-se a la realitat associativa de Xirivella i les seues necessitats, oferint diferents recursos formatius (tallers, monogràfics, i sessions d'assessorament individualitzat) relacionats amb l'elaboració de projectes, la fiscalitat, els requisits per a tramitació electrònica, la comunicació, etc.

Las associacions poden dirigir-se al Servei de participació Ciutadana per a sol·licitar formació específica o proposar la realització de cursos i tallers.

FORMACIÓ OFERIDA

Formació oferida pel Servei de Participació ciutadana enguany:

• Curs sobre obligacions fiscals per a associacions
  • Assessorament fiscal individualitzat per a associacions
  • Curs per a l'obtenció del certificat digital
  • Assessorament individualitzat per a l'obtenció del certificat digital per a associacions. Consulta açi el document per a la tramitació del certificat digital de representant d'entitat jurídica.
  • Taller sobre comunicación interna y externa de la asociación.
  • Tutorización personalizada para asociaciones en el uso de herramientas TIC
  • Jornada de diagnóstico asociativo.

QUINA FORMACIÓ NECESSITA LA VOSTRA ASSOCIACIÓ?

Volem conéixer els vostres interessos i necessitats per a elaborar un pla formatiu que s'ajuste a les vostres inquietuds. Responent a aquest breu qüestionari ens ajudareu a millorar la pròxima oferta formativa. Gràcies per la vostra col·laboració.