Formació associativa

OFERTA FORMATIVA

A través de l'oferta formativa pretenem oferir eines per a millorar las competències, coneixements i habilitats dels equips associatius.

Tota la formació és gratuïta, està dirigida a les persones amb responsabilitats en l'associació (Junta Directiva), equip tècnic i persones sòcies de les entitats de Xirivella

El Servei de Participació Ciutadana treballa per a adaptar-se a la realitat associativa de Xirivella i les seues necessitats, oferint diferents recursos formatius (tallers, monogràfics, i sessions d'assessorament individualitzat) relacionats amb l'elaboració de projectes, el règimen legal i fiscalitat, la digitalització i tramitació electrònica, la comunicació, etc.

Las associacions poden dirigir-se al Servei de participació Ciutadana per a sol·licitar formació específica o proposar la realització de cursos i tallers.

ALTRES RECURSOS FORMATIUS:

GUIA FORMATIVA per a associacions (GVA Participa)

ESCOLA DE PRIMAVERA

L'Escola de Primavera és una iniciativa de la Regidoria de Participació Ciutadana que ofereix activitats formatives gratuïtes per a persones associades, membres de juntes directives, i responsables de les entitats ciutadanes de Xirivella.

L'objectiu és oferir l'oportunitat de participar en un espai formatiu especialitzat en l'àmbit associatiu i fomentar l'intercanvi d'experiències entre les persones de les diferents entitats.

Les persones assistents tenen l'oportunitat d'incorporar en el seu currículum formacions impartides per entitats i persones expertes en el sector associatiu, i aportar este coneixement per a la millora de la gestió i desenvolupament de la seua associació.

L'oferta formativa pretén millorar les competències, coneixements i habilitats de les persones associades per a poder funcionar de manera autònoma i estable. El programa anual s'elabora a partir de la participació i demandes de les pròpies associacions.

L'Escola de Primavera forma part del projecte “Estratègia Associa’t 2030” per al foment de la participació ciutadana de base associativa, finançat en la convocatòria conjunta de subvencions de la Diputació Provincial de València amb la Conselleria de Participació, Transparència i Qualitat Democràtica, per a l'any 2023.

Oferta Formativa:

• Dimarts 28 de març: Realització i control de projectes i activitats
  • Dimarts 25 d'abril: Com incrementar la base social i la participació
  • Dimarts 20 de juny: Règim Legal i aspectes fiscals de les associacions

QUINA FORMACIÓ NECESSITA LA VOSTRA ASSOCIACIÓ?

Volem conéixer els vostres interessos i necessitats per a elaborar un pla formatiu que s'ajuste a les vostres inquietuds. Podeu proposar els cursos i temes que us interessen en el Servei de Participació Ciutadana: participacio@xirivella.es - Tel. 963135050 - ext. 3303