ESPAIS
Les associacions inscrites en el registre Municipal d'Associacions de Xirivella poden sol·licitar la utilització de sales en equipaments i espais municipals per a la realització de reunions, conferències, activitats socioculturals o formatives, etc.
En el Servei municipal de Participació Ciutadana us podem facilitar informació sobre els espais disponibles i les seues característiques, a fi que pugueu sol·licitar el que millor s'adapte a les vostres necessitats i activitat a realitzar.
MAPA D'EQUIPAMENTS I ESPAIS MUNICIPALS
SOL·LICITUD
Per a poder fer ús d'aquests espais heu d'estar inscrits en el Registre Municipal d'Associacions i tindre la informació de l'entitat actualitzada.
La sol·licitud s'ha de realitzar per escrit, en la seu electrònica de l'Ajuntament, amb almenys 15 dies d'antelació a la data prevista d'activitat, per a les sol·licituds de caràcter puntual i de 30 dies naturals per a les de caràcter temporal.
ACCÉS AL TRÀMIT
SOL·LICITUD AUTORITZACIÓ ÚS ASSOCIATIU D'EQUIPAMENTS MUNICIPALS