Organització associativa

INFORMACIÓ, ASSESORAMENT, I ACOMPANYAMENT

Posem a la disposició de les associacions de Xirivella un servei d'informació, assessorament, i acompanyament, per a ajudar-vos i donar-vos suport en la gestió de les vostres entitats: Crear i registrar una nova associació, gestió d'activitats, tràmits amb l'Administració, projectes comunitaris, millora del funcionament associatiu...

Oferim seguiment i suport tutoritzat, personalitzat, i adaptat a l'interés de cada associació, en temàtiques com: disseny i avaluació de projectes, pla de comunicació, gestió de voluntariat, tràmits (certificat digital, sol·licitud de subvencions...), ús d'eines TIC, amb la finalitat de contribuir a l'enfortiment i millora de la qualitat dels projectes associatius.

COM CONTACTAR AMB EL SERVEI?

Presencialment: És necessari sol·licitar cita prèvia per telèfon, telefonant al 963 135 050 - ext. 3303

Per telèfon: Al 963135050 - ext. 3303 (Podeu cridar-nos de 9 a 14h)

Per correu electrònic: a participacio@xirivella.es

ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA I ASSOCIACIONS

L'aprovació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques suposa que, en la seua qualitat de persona jurídica, les associacions estan obligades a relacionar-se amb l'Administració a través de mitjans electrònics.

Amb l'objectiu de facilitar al màxim l'obtenció del certificat a les associacions, des del Servei de Participació Ciutadana oferim un servei d'orientació sobre el certificat digital i què són els passos a seguir per a sol·licitar-lo.

GUIA (PDF) Com obtindre el certificat digital de l'associació