TALHA-Xirivella

Video Presentació
L’Associació TALHA Xirivella és una organització no governamental enfocada en l’ajuda al poble Sahrauí així com a difondre i donar a conéixer la seua causa. Adherida a la Federació d’Associacions de Solidaritat amb el poble sahrauí, treballa en l’àmbit de la comarca de l’Horta Sud.

TALHA funciona des de 1998 i el seu objectiu principal s'ha centrat en millorar les condicions de vida tant dels refugiats sahrauís com de la població resident al Sàhara Occidental ocupat pel Marroc, donant a conéixer la causa sahrauí i fomentant la defensa dels Drets Humans en el Sahara occidental. Per això, entre altres accions l´associació participa en la distribució d´ajuda humanitària en aquesta zona (medicació, material quirùrgic, material escolar, menjar, aigua,etc...)

Cooperación y sensibilización

Podríem destacar dues activitats principals que desenvolupa anualment TALHA; d'una banda la participació en el programa d'Acolliment Familiar Temporal (Vacances a Pau) que s'insereix en el marc dels “Programes Humanitaris d'Estada Temporal de xiquets i xiquetes estrangers a la Comunitat Valenciana” impulsats des de la Conselleria de Benestar Social.

D'altra banda, l'Associació elabora i participa en aquells Projectes de Cooperació al Desenvolupament, Projectes d'Ajuda d'Emergència i Projectes de Formació als treballadors tals com desenvolupament d'horts hortícoles, construcció d'infraestructures (hospitals, cases de malalts), enviament d'aliments i altres materials (material escolar, roba i calçat per a xiquets, etc) i tutorització del personal sanitari dels hospitals de Smara i 27 de febrer.

TELF: 654 01 85 06

DIRECCIÓ: Ajuntament de Xirivella, Plaza de la Concordia, 6

EMAIL: talhaxirivella@gmail.com

Setembre a Abril: "Caravana Per la Pau"