Girasols

L'objectiu principal és el de fer ús de la nostra sobirania alimentària del qual es deriven les següents accions i solucions: •Integrar al consumidor en el procés de producció i en la presa de decisions •Produir i consumir aliments naturals, saludables i de temporada •Optimitzar la utilització dels recursos naturals •Fomentar la reproducció del projecte i l'autoocupació.Generar Biodiversitat, riquesa cultural i millorar la qualitat paisatgista local •Reconnectar amb els elements i els seus cicles naturals •Gestionar excedents i assumir perdudes •Trencar amb el sistema de demanats variables i preus Realitzen activitats com: •Fórmula cooperativa •Les tècniques agrícoles utilitzades seran totalment ecològiques i garantiren la seguretat d'estar consumint productes absolutament naturals •Realització d'activitats “permaculturales”. (Embuatats-estalvi d'aigua, compostatge-reciclatge de matèria orgànica…) •Ajudar a formar a futurs agricultors capaços d'ampliar el projecte al major nombre de persones interessades possible •Disseny d'espais de policultiu i permacultiu •Realització de tallers i seguiments en l'horta durant cada temporada. (“Dies Verds”) Realització de tallers de cuina, elaboració de productes derivats amb els productes de l'horta. Font: http://gira-sols.org/

COL·LECTIU Al QUAL ES DIRIGEIX

Dirigit a tota la ciutadania en general.

Medio ambiente, protección animal

Previ pagament de quota, per a més informació telefonar al número de contacte.

VOLUNTARI/A

No hi ha cap requisit per a ser voluntari@, aquell@s s'encarregarien de la cura de l'horta.

TELF: 607 64 50 19

DIRECCIÓ: Parcela 65 Ronda Levante Pol. ind. verge de la Salut 46950 Xirivella, València

WEB: http://gira-sols.org/

EMAIL: rafaxirivella@gmail.com

HORARI ATENCIÓ:

De Dilluns a divendres 10:00h a 13:00h.

Tots els dissabtes de 9:00h a 13:00h.

Activitats durant tot l'any.

A l'agost vacances.