Girasols

Els Gira-sols som una associació de persones actives i organitzades per a fer front a necessitats i aspiracions comunes, orientades cap a un consum responsable que siga respectuós amb la naturalesa, les persones i els animals. Tot sobre la base d’uns valors i principis acceptats per totes les persones; responsabilitat, democràcia, igualtat, equitat, solidaritat, voluntat, honestedat, transparència, suport mutu, desenvolupament social sostenible i decreixement.

L'objectiu principal és el de fer ús de la nostra sobirania alimentària del qual es deriven les següents accions i solucions:

• Integrar el consumidor en el procés de producció i en la presa de decisions.
  • Produir i consumir aliments naturals, saludables i de temporada.
  • Optimitzar la utilització dels recursos naturals.
  • Fomentar la reproducció del projecte i l'autoocupació. Generar biodiversitat, riquesa cultural i millorar la qualitat paisatgista local.
  • Reconnectar amb els elements i els seus cicles naturals.
  • Gestionar excedents i assumir perdudes.
  • Trencar amb el sistema de demanats variables i preus.

Dirigit a tota la ciutadania en general.

Medio ambiente, protección animal

Realitzen activitats com:

• Fórmula cooperativa.

• Les tècniques agrícoles utilitzades seran totalment ecològiques i garantiran la seguretat d'estar consumint productes absolutament naturals.

• Realització d'activitats “permaculturals”. (Embuatats-estalvi d'aigua, compostatge-reciclatge de matèria orgànica…)

• Ajudar a formar a futurs agricultors capaços d'ampliar el projecte al major nombre de persones interessades possible.

• Disseny d'espais de policultiu i permacultiu.

• Realització de tallers i seguiments en l'horta durant cada temporada. (Dies Verds)

Previ pagament de quota, per a més informació telefonar al número de contacte.

VOLUNTARI/A

No hi ha cap requisit per a ser voluntari@, aquell@s s'encarregarien de la cura de l'horta.

TELF: 607 64 50 19

DIRECCIÓ: Parcela 65 Ronda Levante Pol. ind. verge de la Salut 46950 Xirivella, València

WEB: http://gira-sols.org/

EMAIL: rafaxirivella@gmail.com

HORARI ATENCIÓ:

De Dilluns a divendres 10:00h a 13:00h.

Tots els dissabtes de 9:00h a 13:00h.

Activitats durant tot l'any.

A l'agost vacances.