Federació Veïnal Silvel·la de Xirivella

Video Presentació

Federació d’associacions veïnals que donen suport a un gran nombre de persones del municipi de Xirivella, el qual procura el benestar social, econòmic i plural realitzant accions i propostes objectives amb l’administració pública de l’Ajuntament, la Generalitat i les institucions del Govern.

La finalitat de la unió d'esta federació va sorgir per a garantir la millora de l'entorn municipal en temes com el medi ambient, l'educació, la sanitat, la cultura, l'esport i moltes àrees i departaments debatibles.

COL·LECTIU Al QUAL ES DIRIGEIX

Dirigit a la ciutadania en general.

Vecinal

La seua activitat principal consistix a organitzar xarrades sobre problemes d'àmbit municipal, des de problemes rutinaris i que hi repercutixen dia a dia, fins als problemes sobre els serveis públics.

TELF: 661 30 81 11

DIRECCIÓ: Carrer Germanes Cubells 22, pta. 13.

EMAIL: federacionaavvxirivella@gmail.com

HORARI ATENCIÓ: