Dones Clown de Xirivella

Aquesta associació cultural sense ànim de lucre és cos de dona, esperit feminista i ànima de pallassa.

Els seus fins: a. Estudi i promoció del teatre, donant-li especial importància al teatre clown. b. Realització de formació específica en qualsevol àrea d'àmbit teatral (veu, expressió corporal, dramatúrgia, escenografia…) c. Realització d'activitats relacionades amb les arts escèniques destinades a fomentar valors d'igualtat, bon tracte, drets humans, consciència mediambiental, solidaritat, diversitat, justícia…d. Animar, fomentar, impulsar i promoure la cultura teatral i la filosofia pallassa. e. Programar i produir muntatges i accions teatrals de caràcter variat. f. Participar activament en activitats culturals, formatives, teatrals de la localitat, comunitat i país.

COL·LECTIU Al QUAL ES DIRIGEIX

Tota la ciutadania

Mujer - Feminismo
Cultura, patrimonio, territorio, lengua
Otras

Activitats relacionades amb les arts escèniques (formació, creació, representació...) destinades a fomentar valors d'igualtat, bon tracte, drets humans, consciència mediambiental, solidaritat, diversitat, justícia.

Invitació per part d'alguna de les sòcies de l'entitat.

TELF: 609050694

EMAIL: amaia@escueladepayasosloshijosdeaugusto.es