ASSOCIACIONS DE XIRIVELLA

Club Natació Xirivella

QUI SOM

El Club Natació Xirivella és una agrupació esportiva sense ànim de lucre constituïda a l’octubre de 1983, donant continuïtat a una labor en el camp de l’esport aquàtic, compta amb una escola on tot comença, i compta amb categories que van des de benjamí, fins a la categoria màster.
Molts dels assoliments i els mèrits esportius aconseguits pels nostres nadadors al llarg d’aquests anys, han sigut en competicions provincials, autonòmiques i campionats d’Espanya representant amb gran èxit a la població de Xirivella.

OBJECTIUS

S'han aconseguit molts dels objectius durant l'any, en diferents proves i campionats, que era la millora de marques personals, gràcies a la constància dels entrenaments i la superació de cada participant.

COL·LECTIU Al QUAL ES DIRIGEIX

Edats compreses de 6 a 70 anys.

ÀMBIT D'ACTUACIÓ

Deportivo

ACTIVITATS QUE REALITZA

Les activitats que realitzem són coordinació, respiració, flotació, iniciació a estils, habilitats de control, desenvolupament d'habilitats tècniques i tàctiques, millora de la resistència, velocitat, viratges i eixides.

UNEIX-TE COM A
VOLUNTARI/A

No disposem voluntariat, però els pares i mares col·laboren en totes les activitats del club.

INFORMACIÓ
DE CONTACTE

TELF: 645998144

DIRECCIÓ: C/Antonio Sánchez Moscardó, s/n Bajo 3

EMAIL: clubnatacion83@gmail.com

HORARI ATENCIÓ:

Dilluns ,Dimarts, Dijous i Divendres de 9.00 -12.00 hores
Dimecres 16.30 - 19.30 hores en la seu que es troba en la c/ Antonio Sánchez Moscardo s/n baix 3.

CALENDARI
ACTIVITATS

Competicions des d'octubre de 2023 fins a juliol de 2024 en diferents categories com són:
Prebenjamin, Benjamí, **Alevin, Infantil, Júnior; Absolut i Màster

GALERIA D'IMATGES