Club de Futbol Sporting Xirivella

Club fundat l’any 2012, dirigit a tots els integrants del poble de Xirivella i també als pròxims. És per al club un vertader honor i desafiament començar a difondre un camí que va començar a recórrer José M. Zamora López l’11/09/2011. Fundar un club de futbol on tinguen cabuda tots els jóvens del nostre poble. Esta idea senzilla, però alhora gran, que va ser la construcció d’un club que té com a primer punt el compromís de la nostra part del treball amb els jóvens i de cara a tota la societat; un camí llarg però amb veïns disposats a realitzar-lo. I va ser així com van començar a sumar voluntats i també a gent amb la ferma convicció que siga un club que integre xiquets/es, jóvens i adults en l’educació del món de la pilota.

Socialment, el club pretén ser un referent de bones formes a través de l'esport, buscant aconseguir que els valors com l'esforç, la superació, la companyonia, l'amistat i l'esport representen el club. Objectiu fàcilment superable comptant amb la col·laboració de tots els implicats en esta labor.

COL·LECTIU Al QUAL ES DIRIGEIX

Dirigit a tota la ciutadania en general.

Deportivo

Duen a terme activitats com ara:

Entrenaments i preparació per a tornejos.

Preparació i tonificació física de jugadors de camp i porters.

Organització de tornejos benèfics i campus esportius.

UNEIX-TE COM A
VOLUNTARI/A

I podràs ajudar com a auxiliar esportiu en entrenaments i preparació esportiva.

TELF: 630 35 61 28

DIRECCIÓ: Carrer Poliesportiu, 1, 46950 Xirivella, Valencia