Clavaris del Santíssim Crist de la Llum

• Fomentar la fe, la solidaritat, col·laborant amb la parròquia i el rector titular, així com amb unes altres clavaries i associacions en l'organització d'esdeveniments en honor al Crist de la Llum.
  • Contribuir al manteniment de la nostra cultura i patrimoni de Xirivella i de la nostra parròquia a través d'actes religiosos, solidaris i culturals, com també donar continuïtat la nostra clavaria i la nostra festa en honor a la nostra santa imatge.

Fiesta y tradiciones

• Col·laborar en el manteniment de la nostra parròquia i béns religiosos/culturals i de la nostra santa imatge.

• Col·laborar amb la parròquia, el rector titular i amb unes altres clavaries o associacions per a l'organització d'esdeveniments.

• Col·laborar amb Càritas per a la realització de campanyes solidàries.

• Fomentar la cultura, patrimoni, història i tradicions de Xirivella i de la nostra clavaria.

UNEIX-TE COM A
SOCI/A

a) Compartir les finalitats de l'associació i col·laborar per a la seua consecució.
b) Pagar les quotes, derrames i altres aportacions que, d'acord amb els estatuts, puguen correspondre a cada persona associada.
c) Acatar i complir els acords vàlidament adoptats pels òrgans de govern i representació de l'associació.
d) Ajustar la seua actuació a les disposicions estatutàries.

TELF: 699676952

EMAIL: clavarioscristoxirivella@hotmail.com

CALENDARI
ACTIVITATS

• Realització de la nostra tradicional i solemne missa major i processó el dia 9 de setembre.