Associació Rómpel Hielo

L’Associació Rómpel Hielo naix de l’esforç d’un grup d’amics per aconseguir un entorn saludable que facilite i possibilite la connexió a noves amistats, en un espai que promou el respecte, la tolerància i la diversitat.
Un de cada quatre joves en Espanya està en situació de soledat no desitjada, i per a això han d’existir grups i plataformes que solucionen aquest problema.
Des de 2022, hem realitzat esdeveniments, quedades i activitats, acollint a joves de diferents cultures i àmbits socials. El nostre desig és que la joventut puga gaudir d’un oci de qualitat, caracteritzat per la integració i el treball en equip.

L'objectiu és oferir un entorn estable i segur, des d'on la gent jove puga conèixer-nos i sumar-se a les nostres activitats, col·laborant amb centres juvenils, instituts i centres de formació professional de manera que la nostra activitat arribe de manera efectiva a l'abast de la població juvenil i els permeta amb això ampliar el seu cercle d'amistats. La nostra filosofia "Quants més millor", advoca per fomentar la interacció social, enfortir els llaços comunitaris i proporcionar un espai recreatiu per a la màxima quantitat de joves possible.

COL·LECTIU Al QUAL ES DIRIGEIX

Joves d'entre 16 i 39 anys

Infancia, adolescencia y juventud

Activitats físiques recreatives, com ara el cant, la interpretació, competicions, proves en equip, i altres activitats afins; així com el gaudi d'un oci més assossegat, abastant jocs de taula, projeccions de contingut audiovisual, partides de videojocs i jocs de rol.

- Tenir entre 16 i 39 anys
- Posar-se en contacte i crear la fitxa de soci
- Tenir ganes de fer noves amistats
- Canviar la mentalitat de "no puc" per un "i per què no? anem allà"