ASSOCIACIONS DE XIRIVELLA

AMPA IES Gonzalo Anaya

QUI SOM

Associació de Mares i Pares de l’Institut d’Educació Secundària Gonzalo Anaya, dedicada a la defensa i la garantia dels drets i el benestar de l’alumnat.

OBJECTIUS

• Col·laborar amb l'equip docent de l'institut en tot allò que se'ns demane i que servisca per a la millora de l'educació dels nostres fills.
  • Informar i assessorar els nostres associats sobre els seus drets i obligacions com a educadors principals dels alumnes d'aquest institut.
  • Actuar com a mediador entre els pares i la institució educativa quan així es considere necessari.
  • Col·laborar amb els nostres associats per a facilitar en la seua tasca educativa, especialment a través d'informació.
  • Informar periòdicament de les tasques realitzades per aquesta associació, així com de la seua gestió econòmica, als associats. Per a això seran convocades assemblees generals.

COL·LECTIU Al QUAL ES DIRIGEIX

Dirigit a mares, pares i alumnat del centre.

ÀMBIT D'ACTUACIÓ

UNEIX-TE COM A
VOLUNTARI/A

I ajudaràs en l'organització d'esdeveniments per a l'institut.

INFORMACIÓ
DE CONTACTE

TELF: 96 120 60 75 - 676 31 00 81

DIRECCIÓ: Carrer Les Palmeres. Pol.Ind Verge de la Salut, 1

WEB: https://web.iesgonzaloanaya.es/

EMAIL: ampa@iesgonzaloanaya.com

HORARI ATENCIÓ:

Per a contactar amb ells en persona pot fer-ho en l'horari de reunions, l'últim dimarts lectiu escolar de cada mes de 18h a 19.30 h en el despatx de l'AMPA (enfront de secretària de la IES).

CALENDARI
ACTIVITATS

De Setembre a Juny:
•Organització de Graduacions.
•Assessorament escolar Mares, Pares i Alumnat.
•Atenció de propostes i queixes.
•Reunió AMPA (Últim dimarts de cada mes).

GALERIA D'IMATGES