Centre Cultural Andalús Amics del Sud Xirivella

QUI SOM

OBJECTIUS

Els objectius que persegueixen són els fomentar la cultura andalusa i la promoció de la fusió de la Cultura Andalusa amb la Valenciana. Entre altres activitats, es duen a terme: •Tallers de teatre i de costura. •Creació i manteniment del cor rociero "Amics del Sud de Xirivella". •Creació i manteniment de dos grups de ball: major i infantil. •Classes de sevillanes i flamenc. •Celebració del Dia d'Andalusia, amb la FECA i al centre de l'associació. •Múltiples intercanvis culturals amb altres cases regionals.

COL·LECTIU Al QUAL ES DIRIGEIX

Dirigit a tota la ciutadania en general.

ÀMBIT D'ACTUACIÓ

Cultura, patrimonio, territorio, lengua

UNEIX-TE COM A
VOLUNTARI/A

I col·laboraràs en la realització de:

Ball, Palmes, Calaix, Decorat escènic…

.

INFORMACIÓ
DE CONTACTE

TELF: 963 59 93 10

DIRECCIÓ: Carrer de Joan XXIII,2 bajo

EMAIL: ccaxirivella@gmail.com

HORARI ATENCIÓ:

De Dilluns a Divendres a partir de les 18h.

ACTIVITATS

28 de Febrer: Celebració del Dia d'Andalusia, amb la FECA i al centre de l'associació.

3 de Maig: ‎Celebració de la festivitat de la Creu de Maig.

9 d'Octubre: Participació en el Dia de la Comunitat Valenciana i en el de Rocío.

25 de Desembre / 6 de Gener: Celebració del dia de Nadal i Reyes.

Juny: Muntatge d'una caseta en Fira de Xirivella

Abril i Maig: Celebració de la Setmana Cultural amb els actes següents: coronació de les dues reines i nomenament de quatre dames de **donor, va venir d'honor, cercaviles, missa rociera, campionats de jocs de taula (parxís, dames i escacs),sopars d'entrepà, jocs i tallers per als xiquets, actuacions flamenques, gran sardinada a la plaça i exhibició del grup de playback.

GALERIA D'IMATGES