Associació Veïns Nova-Llum

QUI SOM

OBJECTIUS

Entitat constituïda amb data 18 de setembre de 2003, en el Barri de la Llum, Xirivella, com a motiu de ser la veu dels temes que puguen sorgir amb els veïns i veïnes, del nostre barri. La nostra associació desitja fomentar i a través de la mateixa amb reunions periòdiques, la major quota de veïns associats, per a donar les solucions oportunes i sempre amb la col·laboració dels responsables de les entitats, que siguen sol·licitades.

ÀMBIT D'ACTUACIÓ

Vecinal

ACTIVITATS QUE REALITZA

Durant aquests anys hem sigut una associació activa en tots els esdeveniments, reunions i altres activitats, en el nostre barri promogut per l'Ajuntament de Xirivella i entitats socioculturals, que ens han requerit.

INFORMACIÓ
DE CONTACTE

TELF: 656475552Entitat constituïda amb data 18 de setembre de 2003, en el Barri de la Llum, Xirivella, com a motiu de ser la veu dels temes que puguen sorgir amb els veïns i veïnes, del nostre barri.

DIRECCIÓ: Plaça Alquería Nova, 16-10

EMAIL: AVNOVALUZ@GMAIL.COM