Associació Veïns Nova-Llum

Video Presentació

Entitat constituïda amb data 18 de setembre de 2003 al Barri de la Llum, Xirivella, com a motiu de ser la veu dels temes que puguen sorgir amb els veïns i veïnes del nostre barri.

La nostra associació desitja fomentar amb reunions periòdiques, la major quota de veïns associats, per a donar les solucions oportunes i sempre amb la col·laboració dels responsables de les entitats.

Vecinal

Durant estos anys hem sigut una associació activa en tots els esdeveniments, reunions i altres activitats, al nostre barri, promogut per l'Aj. de Xirivella i entitats socioculturals, que ens han requerit.

TELF: 656475552 Entitat constituïda amb data 18 de setembre de 2003, en el Barri de la Llum, Xirivella, com a motiu de ser la veu dels temes que puguen sorgir amb els veïns i veïnes, del nostre barri.

DIRECCIÓ: Centre Polivalent Barri de la Llum

EMAIL: avnovaluz@gmail.com