ASSOCIACIÓ VALENCIANA DE FOTOGRAFIA DIGITAL

Som una associacion sense ànim de lucre creada per a compartir coneixements, experiències sobre la fotografia, emprant la fotografia com a vehicle de normalització, enteniment i acostament a tota mena de cultures, persones i amb això eliminant les barreres actuals entre les persones d'altres paisos i cultures. Objectius: Els nostres objectius són la difusió de la fotografia i el seu coneixement per a tota mena de persones, sense importar l'edat, sexe o país de procedència. L'acostament cultural mitjançant la fotografia per a donar a conèixer una altra manera de veure el món. Col·lectiu al qual es dirigeix: Ens dirigim a tots els coletius posat que no ha limitació d'edat per a introduir-se en el món de la fotografia

Intervención social
Fiesta y tradiciones
Deportivo
Mujer - Feminismo
Infancia, adolescencia y juventud
Medio ambiente, protección animal
Cooperación y sensibilización
Iniciativas económicas
Cultura, patrimonio, territorio, lengua
Vecinal
Personas mayores
Religiosas
Otras

Realitzem tot tipus de formació des d'inicial a avançat en les diverses tècniques de fotografia. Es realitzen exposicions fotogràfiques i fotoforums, a mé a més s'organitzen viatges fotogràfics per a fomentar la cultura i l'associacionisme.

Per a fer-se soci podeu contactar amb nosaltres tant per la pàgina web (www.avfd.es), el nostre correu electrònic ( info.avfd@gmail.com), per telèfon (694 45 74 82 - 649375766) o de manera presencia en les nostres instal·lacions prèvia cita (en plaça Alqueria Nova núm. 8 46950 Xirivella)

VOLUNTARI/A

Per a col·laborar podeu enviar un correu electrònic amb les vostres dades i ens posarem en contacte amb tu.

TELF: 694 45 74 82 - 649375766

DIRECCIÓ: Plaça Alquería Nova nº 8

WEB: https://avfd.es/

EMAIL: info.avfd@gmail.com