Laboratori comunicació

Des del Servei de Participació Ciutadana impulsem el Laboratori de Comunicació associativa amb la voluntat d'enfortir el teixit associatiu de Xirivella des de la comunicació.

El laboratori de comunicació és espai formatiu i de recursos, però també un espai de diàleg i trobada entre associacions, des del qual fomentar el treball conjunt en temes d'interés comú.

FORMACIÓ

Recursos formatius sobre comunicació per a afavorir l'aprenentatge de tècniques i familiaritzar en el maneig de diferents eines de comunicació. Les accions, busquen adaptar-se a les necessitats comunicatives de cada entitat, i s'estructuren en: tallers formatius i tutorització individualitzada.

RECURSOS I EINES

Posem al servei de les associacions de Xirivella, els diferents recursos municipals de comunicació: Pàgina web i xarxes socials, Agenda sociocultural, revista Crònica.

Servei de comunicació

LABORATORI DE CAMPANYES

Creació de campanyes de comunicació col·laboratives relacionades amb esdeveniments associatius d'àmbit municipal: Fira d'entitats, campanya d'associacionisme, accions inter-associatives, etc.

A través del laboratori, les associacions treballaran en col·laboració amb l'equip tècnic, en aspectes relacionats amb el disseny, estratègia de comunicació i desenvolupament de la campanya de comunicació vinculada a cada esdeveniment.