Associació Cívica Valenciana Tirant lo Blanc

L’Associació Cívica Valenciana (ACV) Tirant lo Blanc és un col·lectiu de ciutadans que ens sentim responsables de la nostra societat i que volem fer la nostra aportació per a millorar-la.

Som una entitat valencianista amb més de 25 anys d’història que realitza un intens programa d’activitats al llarg de tot el País Valencià, amb una especial atenció al foment del debat constructiu i plural, el pensament crític i la formació. Estem convençuts que ser valencià és important. I ho estem perquè creiem en el futur del nostre país, perquè apostem decididament per construir un futur millor per al Poble Valencià. Un futur que volem basat en la recuperació del nostre patrimoni i en l’aprofundiment en la democràcia i en l’autogovern. Un futur de progrés social, econòmic i cultural. Un futur en què els valencians tornem a fer, com ja vam fer en el passat, aportacions pròpies i originals al conjunt dels pobles d’Europa i del món.

L’Associació Cívica Valenciana Tirant lo Blanc està formada per un grup de ciutadans i ciutadanes que, de manera responsable amb la societat en què vivim, volem fer la nostra aportació per a millorar-la.

Com a soci o sòcia del Tirant podràs contribuir a decidir i fer possible tots els projectes que impulsem i tindràs l’opció de participar de manera gratuïta o amb descomptes especials en les nostres activitats.

Fer-se soci/socia: https://www.tirant.org/fes-te-socia/

TELF: +34 647 789 362